Arzúa - Lavacolla - Reisverslag uit Lavacolla, Spanje van Jurgen en Yvonne Gerwen - WaarBenJij.nu Arzúa - Lavacolla - Reisverslag uit Lavacolla, Spanje van Jurgen en Yvonne Gerwen - WaarBenJij.nu

Arzúa - Lavacolla

Door: Jurgen

Blijf op de hoogte en volg Jurgen en Yvonne

02 Mei 2013 | Spanje, Lavacolla

Dag 33...

Hòla!!! We zijn er bijna! Nog tien kilometer scheiden ons van de kathedraal. Na een etappe van 29 kilometer in stralend weer zijn we ingecheckt in een prima hotel, 'op loopafstand van Santiago!'

Yvonne heeft vandaag haar laatste 'last' bij het tien-kilometerpunt achtergelaten. Bij vertrek had ze van Janneke een steen mee gekregen die haar energie en zelfvertrouwen zou geven. Deze steen, die ze achthonderd kilometer heeft meegedragen en die ze daar heeft neergelegd symboliseert dat ze daarmee alle kleine en grote pijnen, zorgen en verdriet wegneemt van alle mensen die ze kent en liefheeft.

Morgen nog een klein stukkie en dan is het doel bereikt!

Inzicht van de dag:
Er is zéker meer tussen hemel en aarde!

• 02 Mei 2013 - 19:19

John En Marjo:

Morgen is het laatste stukje van een prachtige weg, die je precies zal brengen naar waar je wilt arriveren.......
    Jullie zullen vast vleugeltjes krijgen de laatste meters;) wat zal dat een fantastisch trots gevoel zijn. Eigenlijk verdienen jullie allemaal een lintje!
    Genieten.......het laatste stukje!
    Liefs, marjo en john

• 02 Mei 2013 - 19:24

Nelly:

Hallo Jürgen, Yvonne en Aad,

Morgen dus jullie laatste kilometers. Lekker op het gemak naar de kathedraal (zal best wel een emotioneel moment zijn) en dan zit het erop. Bedankt voor alle mooie reisverhalen en foto's, ik zal het het gaan missen.
    Petje af voor jullie doorzettingsvermogen, ik doe het jullie niet na.
    Groetjes,
    Nelly

• 02 Mei 2013 - 19:37

Gerda :

proficiat!!!! wat een reis,en wat een doorzetters!!!
    Gefeliciteerd ik wens jullie veel devotie in de kathedraal ,bedankt voor het mooie reisverslag en de foto's,geniet van de laatste kilometers. Liefs GerdaX voor Aad

• 02 Mei 2013 - 20:14

Ellen En Ronald:

Wow, jullie zijn er bijna!
    Dat wordt morgen op vleugeltjes naar Santiago. Ben beretrots op jullie!
    Geniet morgen van de laatste etappe.
    In gedachten zijn we bij jullie, veel liefs xx

• 02 Mei 2013 - 20:34

Anny Koenen:

Lieve Yvonne,Jurgen en Aad.
    Vandaag weer mooie foto´s .Wat een prachtige wandellaan ,met een zonnetje .Een romantisch geheel,dat wordt afgesloten met het overnachten in een ECHT hotel.Als jullie morgen wakker worden ,hopenlijk weer met een zonnetje ,dan nog 10 km lopen .Voor jullie ,die gewend zijn om 30 km te lopen per dag ,is dit een peuleschilletje.Jongens ,het idee morgen alleen mog maar 10 km.Dan de eindstreep.Morgen lopen jullie op rozen .!Hoop morgen nog wel een dagverslag van en over jullie te ontvangen .Voor morgen wens ik jullie alleen maar alle goeds toe!
    Groetjes en liefs van,Anny.

• 02 Mei 2013 - 20:38

Het Verloren Golfballetje :

Proficiat !!!! Wat een door zetters wij zullen de reisverslagen missen.
    Geniet morgen van de laatste dag.Aad Yvonne Jürgen .Gr Theo Mia

• 02 Mei 2013 - 21:10

Marianne:

Wat een mooie beschrijving van jullie reis, ook wij hebben ervan genoten en geloof zeker dat dit heel wat met je doet.
    Geniet van jullie laatste kilometers morgen.
    Liefs Peter en Marianne

• 02 Mei 2013 - 21:11

Hans:

Succes met de laatste loodjes! Knappe prestatie jongens!

• 02 Mei 2013 - 22:07

Lionne Cc:

toppie Yvonne,,Jurgen en ad
    vind het knap dat het jullie gelukt is,onder alle omstandigheden ,,geniet van de laatse stukjes en omgeving ..zoals ik genoten heb van jullie logboek ..
    toppie
    groetjes lionne cc

• 02 Mei 2013 - 22:14

Josefien En Jan:

He KANJERS, We zijn echt trots op jullie. geniet van de laatste kilometers morgen en hopelijk is de gele vlinder er ook bij.Jammer dat we volgende week niet thuis zijn Aad maar we zien elkaar snel.
    Groetjes XX Josefien en Jan.

• 02 Mei 2013 - 22:17

Ma:

O,O, Wat een prestatie en wat een volhouders zijn jullie.
    Bij het inzicht van vandaag kreeg ik een beetje een rilling.
    Voor morgen: geniet met volle teugen dat moet morgen een onbeschrijifelijk gevoel geven
    Jullie deden het toch maar even
    Tot ziens ma

• 02 Mei 2013 - 22:27

Linda:

Wauw! Beretrots op jullie! Geniet van het laatste moment, het laatste stuk naar de kathedraal, en doe daar een gebedje voor me ;)

• 03 Mei 2013 - 09:35

Wim En Monica Van Der Hoek:

Beste mensen jullie hebben een geweldige afstand afgelegd en daarom FELICITEREN met het behaalde succes.
    Met vriendelijke groet Monica en Wim

• 03 Mei 2013 - 09:48

Rita:

Kanjers zijn jullie, diep respect en bewondering voor jullie drie!
    Wat was het fijn om elke dag een verslag te lezen hoe het jullie was vergaan.
    Jurgen wat schrijf je toch super leuk, en dan al die foto s erbij, dat maakte het verslag helemaal compleet.
    Yvon, wat ben jij een bikkel, ondanks je ongemakken heb je het toch maar mooi helemaal uitgelopen.
    En Aad wat een reis moet het ook voor jou geweest zijn, ook al was het niet altijd "je ding" je hebt het toch volbracht kanjer.....
    Ik denk dat het voor jullie alledrie een hele mooie ervaring is geweest waar jullie nog heel vaak aan terug zullen denken.

En nu zijn jullie gearriveerd op de plek der plekken.
    Wat een ontlading zal dat zijn, vast heel emotioneel en een mooie ervaring om dan in de kathedraal te mogen binnen stappen en ook heel fijn om jullie Camino vrienden weer te ontmoeten. Ik ben super trots op jullie en kijk ernaar uit om jullie weer te kunnen zien ( en knuffelen )

Liefs en dikke kus van Rita

• 03 Mei 2013 - 12:30

Kamiel:

Mooi man(nen) en vrouw,
    Groet,
    en geniet er nog van.
    Kamiel

• 03 Mei 2013 - 21:19

Ingrid:

Van harte proficiat!! Jullie zijn er bijna!! GEWELDIG , grote bewondering. Geniet nog van het laatste stuk. Heel knap gedaan. Ook namens sil X XX ingrid

• 04 Mei 2013 - 09:12

Mich En Steef:

Jullie zijn er bijna! Wij maken een diepe buiging voor jullie. Wat een prestatie! Geniet nog van jullie laatste bijzondere moment. Dikke kus van ons. X