Het besluit is genomen! - Reisverslag uit Odiliapeel, Nederland van Jurgen en Yvonne Gerwen - WaarBenJij.nu Het besluit is genomen! - Reisverslag uit Odiliapeel, Nederland van Jurgen en Yvonne Gerwen - WaarBenJij.nu

Het besluit is genomen!

Door: jurgenenyvonne

Blijf op de hoogte en volg Jurgen en Yvonne

03 Mei 2012 | Nederland, Odiliapeel

De kogel is door de kerk! El Camino. 800 kilometer lopen naar Santiago de Compostela! Volgend jaar gaat het gebeuren... Aad gaat ook mee.

Nu nog een jaartje om te trainen...

  • 03 Mei 2012 - 15:06

    Patty:

    Ga er voor, ik ben in gedachten bij jullie. 800km is wel heel erg veel.

  • 03 Mei 2012 - 15:07

    Babs:

    Go for it girl!!

  • 03 Mei 2012 - 15:18

    Ellen:

    Dat is een mooie uitdaging. Als je nog een trainingsmaatje nodig hebt hoor ik het graag :-)

  • 03 Mei 2012 - 16:16

    Gerdy Van Langen:

    Geweldig wat een moed! Yvonne, wat dacht je om vanuit Odiliapeel te lopen naar Het Heidjerbos? Prima training....
    Ik heb vorige week de film The Way gezien. Het verhaal gaat over een man die de pelgrimtocht naar Santiago de Compostela aflegt en gedurende de hele tocht wordt gevolgd. Mooie film. Misschien voor jullie spannend om te zien ter voorbereiding. Ik heb de film op stick. Als je een moderne TV hebt kun je hem bekijken op je TV, anders via de computer/laptop. Laat maar weten. Veel voorplezier.

  • 03 Mei 2012 - 17:45

    Sharon:

    Lieve Yvonne, Jurgen en Aad,
    stoer hoor dat jullie deze missie ondanks alles toch gaan doen! Succes met de voorbereidingen!

  • 03 Mei 2012 - 17:56

    Marja:

    Dus gaan we ons weer verheugen op reisverslagen en foto´s.....ik wel in ieder geval! Goed besluit.....

  • 03 Mei 2012 - 19:56

    K@miel:

    The bullet trough the church!

  • 03 Mei 2012 - 20:59

    Anny Koenen:

    Lieve Yvonne en Jurgen ,
    Dat is heel moedig van jullie 800 km lopen .Gelukkig hebben jullie nog een jaartje om te trainen Het weer moet dan bij jullie wel wat droger worden .Stuur die regen maar naar Jávea ,dan kunnen jullie goed trainen .Hebben jullie daar al een plan voor?Veel wandelplezier!Groetjes en liefs van,Anny.

  • 04 Mei 2012 - 07:05

    Elke:

    Goed zo! Mooi dat jullie deze stap(pen) gaan maken!
    Ik zal jullie mentaal steunen :).

  • 04 Mei 2012 - 07:17

    Linda Vugts:

    Pffff............moet er niet aan denken! Maar wel een moedig en gaaf vooruitzicht. Go for it!!!
    (hoe lang gaat de reis duren?)

  • 04 Mei 2012 - 07:20

    Linda Vugts:

    ....oja.........kan ik mooi in de Peel gaan wonen en pas ik op de hond :)

  • 04 Mei 2012 - 11:57

    Sabine:

    Wanneer volgend jaar?

  • 06 Mei 2012 - 13:16

    Tonny:

    Moedig besluit, in hoeveel dagen willen jullie dat gaan lopen? En leuk dat Aad ook mee gaat,trouwens.... Ans gaat ook met jullie mee dat weet ik zeker.
    Veel succes met trainen.
    Ik kijk uit naar jullie verslagen

  • 08 Juli 2012 - 19:03

    HELLO:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Odiliapeel

Jurgen en Yvonne

El Camino...

Actief sinds 10 Dec. 2011
Verslag gelezen: 954
Totaal aantal bezoekers 111080

Voorgaande reizen:

01 April 2013 - 06 Mei 2013

El Camino

11 December 2011 - 20 Januari 2012

To the Kiwi's!!!

Landen bezocht: