De eerste loodjes.... - Reisverslag uit Odiliapeel, Nederland van Jurgen en Yvonne Gerwen - WaarBenJij.nu De eerste loodjes.... - Reisverslag uit Odiliapeel, Nederland van Jurgen en Yvonne Gerwen - WaarBenJij.nu

De eerste loodjes....

Blijf op de hoogte en volg Jurgen en Yvonne

09 September 2012 | Nederland, Odiliapeel

De eerste 800 kilometers zijn gelopen, de meeste samen met Storm. Het doel is om voordat ik aan "de Camino" begin zo'n 2000 trainingskilometers te maken. Als het zo doorgaat dan moet dat zeker lukken.

• 10 September 2012 - 03:59

Fien Vugts:

Wat leuk dat jullie ons weer mee laten genieten van jullie reis.Ik ga het beslist op de voet volgen
    Voorlopig nog succes met de volgende 1200 km in de voorbereiding.......ma

• 10 September 2012 - 11:13

Marianne:

We gaan jullie weer volgen hoor!!
    Nog heel wat km te gaan maar dat gaat jullie vast lukken hoop dat Storm het ook redt!!
    groetjes Marianne

• 10 September 2012 - 11:23

Ineke:

Misschien een idee om naar haarlemmerliede te wandelen,
    mag bij mij in de herberg slapen.

xxx

• 11 September 2012 - 16:06

Maureen:

Ik zie hier iedere dag 2 heel sportieven mensen voorbij komen, volgens mij gaat dat helemaal goed komen met jullie!

• 11 September 2012 - 19:04

Patty:

Yvonne ( ook Jurgen) ga er voor. Ik heb wel een goed voorbeeld nodig. Om er ooit zelf aan te beginnen.
    hahahaha groetjes Patty

• 12 September 2012 - 19:43

Elke:

You can do it! ;)

• 30 Oktober 2012 - 15:43

Claudia:

En luitjes, hoe gaat het met de oefenkilometers? Met dit (koude) weer? Of loopt dat juist lekker?

• 28 November 2012 - 21:38

Babs:

Was benieuwd hoe het met jullie voorbereidingen gaat.
    Nog een dikke maand en dan breekt het jaar aan waarin het gaat gebeuren!!
    Spannend!