Bijna zover! - Reisverslag uit Odiliapeel, Nederland van Jurgen en Yvonne Gerwen - WaarBenJij.nu Bijna zover! - Reisverslag uit Odiliapeel, Nederland van Jurgen en Yvonne Gerwen - WaarBenJij.nu

Bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Jurgen en Yvonne

29 Maart 2013 | Nederland, Odiliapeel

Het is zover, we zijn er alle drie klaar voor, de kilometers trainen zitten erop en de rugzakken staan te wachten in de gang. Ongelofelijk met hoe weinig spullen je zes weken weg kan, het maximum van 5,5 kilo (voor Yvonne) is niet hélemaal gehaald maar met 6 moet het lukken.... Morgenvroeg om 04.30 vertrekken we, op eerste Paasdag lopen we dan aan in Saint-Jean-Pied-de-Port.
Bedankt voor al jullie positieve support en zeker namens Yvonne voor alle brandende kaarsjes ;-) en extra gewicht aan mascottes :-) We gaan jullie op de hoogte houden.

• 29 Maart 2013 - 20:11

Jan & Anke:

Heel veel succes vanuit Mill, we gaan het zeker volgen en blaren tellen ;-)

Groetjes,

jan & Anke

• 29 Maart 2013 - 20:17

Janneke:

Go Sarah go met je bodyguards..... Ik ga jullie volgen... Xxx

• 29 Maart 2013 - 20:22

Marja Honer:

Hallo, Je staat weer illegaal ingesteld op het call center en namens iedereen hier, Janneke,Gertrudy, Audrey en ondergetekende heel veel succes en we denekn aan jullie XXXXXXXXXXXXXXX

• 29 Maart 2013 - 20:26

Peter En Marianne:

Heel veel succes en ook plezier en we gaan jullie weer volgen!

• 29 Maart 2013 - 20:27

Elke:

Go, go, go!! Succes! Ook ik ga jullie volgen! Fijne reis morgen, hadden jullie niet iets later kunnen vertrekken....pfff;-)
    XXX

• 29 Maart 2013 - 20:43

Gerdy:

Succes en ik volg jullie "Way".

• 29 Maart 2013 - 20:43

Marco & Masja:

Heel veel succes het zal een mooie wandeling worden...Geniet ervan ! We zullen jullie volgen..

• 29 Maart 2013 - 20:45

Frans En Hilde:

Een goeie start toegewenst op 1e paasdag. Wij zitten dan lekker te paasbrunchen maar zullen zeker even aan jullie denken!! Heel vel succes en hopelijk een beetje beter weer dan in Holland!!
    We zullen het gaan volgen, wij kennen de route tot Leon (maar dat hebben toen met de auto gedaan!!!!groetjes F&H xxxxxxxxxxxxxxxxSucces!

• 29 Maart 2013 - 20:56

Sharon:

Vooral heel veel plezier gewenst. En hopelijk redden jullie het alle drie tot het einde zonder blessures. Toi toi toi!!!

• 29 Maart 2013 - 20:57

Anny Koenen:

Lieve Yvonne en Jurgen ,Bij ons hier geweldig wandelweer.Wens jullie dat natuurlijk ook toe.
    Hoop, dat jullie ,Fijne en succesvolle Paasdagen zullen beleven :Groetjes en liefs van,Anny.

• 29 Maart 2013 - 22:37

Trudy Sijbers:

Hallo Jurgen en Yvonne,
    Sterkte morgenvroeg. Veel plezier, geniet ervan en ik ga jullie volgen. Groetjes Trudy

• 29 Maart 2013 - 22:51

Tonny & Kees:

Hey Jurgen, Yvonne en Aad
    Heel veel succes en plezier. We gaan jullie op de voet volgen. (nah figuurlijk dan;-)

• 30 Maart 2013 - 12:32

Josefien En Jan:

Hoi Aad,Yvonne en Jurgen,
    Heel veel succes,geniet ervan. Hopelijk goed weer, we gaan jullie volgen.
    Groetjes XXX Jan en Josefien.

• 30 Maart 2013 - 14:09

Henny En Arnold:

Yvonne en Jurgen, wij wensen jullie heel veel succes en hebben grote waardering voor jullie onderneming. Wij zullen aan jullie denken. Denken jullie zo af en toe ook aan ons? Een fantastische reis toegewenst.

• 30 Maart 2013 - 16:22

Ma:

ik heb een kaarsje branden bij Pa hij zal jullie ook mee volgen en welluicht ook helpen ......wie weet.

ma

• 30 Maart 2013 - 18:20

Patty:

Yvonne, Jurgen en Aad.

Ga er voor. Weet zeker dat jullie het kunnen.
    Geniet onder het lopen ook van de mooie omgeving.

Groetjes Patty

• 30 Maart 2013 - 22:08

Henny Van As:

eindelijk is het zover Jullie kunnen het .Veel succes We blijven jullie volgen succes knuffel ons Hen

• 31 Maart 2013 - 19:08

Linda:

Heeeeeeeel veeeeeeel succes en loopplezier.
    xxxx

• 31 Maart 2013 - 19:59

Sharon:

Hoi Yvonne, Jurgen en Aad,

Ik ben heel erg benieuwd hoe jullie eerste wandeldag is verlopen...

Groetjes, Sharon

• 01 April 2013 - 10:27

Dienie Lomme:

yvonne en Jurgen een hele fijne

vakantie
    geniet er samen van
    Ik volg het thuis vind ik wel leuk om te doen
    En natuurlijk hoe de roeten zijn
    heel veel vakantie plezier