Belorado - Agès - Reisverslag uit Agés, Spanje van Jurgen en Yvonne Gerwen - WaarBenJij.nu Belorado - Agès - Reisverslag uit Agés, Spanje van Jurgen en Yvonne Gerwen - WaarBenJij.nu

Belorado - Agès

Door: Jurgen

Blijf op de hoogte en volg Jurgen en Yvonne

10 April 2013 | Spanje, Agés

Dag 11...

Vandaag eigenlijk geen nieuws. Aad had na een rugzakloze dag toch maar besloten om zijn beste vijand weer om te hangen. De route viel gelukkig erg mee en tegen half drie hadden we de dertig kilometer er alweer opzitten. De wind was, zoals voorspeld, wat gaan liggen, hoewel we af en toe nog wel stevige windvlagen te verduren kregen. Daar stond tegenover dat de voorspelde regen is uitgebleven, dus al met al een rustige dag.

Morgen krijgen we waarschijnlijk de meest beroerde etappe van de hele Camino. Onderweg naar Burgos lopen we een groot deel van de dag door industrieel gebied; volgens de kenners zo deprimerend dat veel pelgrims deze trip per bus afleggen, maar wij natuurlijk niet! Komt nog bij dat er ook voor de komende dagen regen is voorspeld, dus we kunnen onze lol weer op. Vanaf vrijdag wordt het beter, dan kunnen de korte broeken en shirts uit de rugzak gehaald worden. Aad en Pep (een Amerikaan) hebben een weddenschap op het weer afgesloten. Als het beetje meezit kunnen we jullie volgende week een foto van Aad onderweg in een strak yogabroekje laten zien!

Inzicht van de dag:
Alle vrouwen vallen als een blok voor Camino Guergen...

  • 10 April 2013 - 21:42

    Herman:

    Nu weet ik wat Jurgen in het Spaans is. Yvonne wordt weer beproefd dus, maar ze heeft wel heel sterke knieeen. Groeten, Herman

  • 10 April 2013 - 22:09

    Josefien En Jan:

    Hallo pelgrimmers,
    Wat hoop ik voor jullie op beter weer, maar ik wil wel graag mijn buur in een YOGAbroekje zien. Hopelijk niet teveel regen.
    Groetjes XX Josefien en Jan.

  • 10 April 2013 - 22:22

    Janneke:

    Ik hoop dat de camino's op de eerste foto niet te hard rijden.... wat een smal paadje voor jullie! Heel veel succes, nog een paar dagen de poncho's aan en daarna blote benen. Zet 'm weer op KANJERS!! Xxx

  • 10 April 2013 - 22:41

    Anny Koenen:

    Lieve Yvonne ,Jurgen en Aad,
    Weer van die leuke foto´s en wel met zon.Sommige mensen zien er een beetje uitgeput uit ,maar dat kan ik niet van jou zeggen ,Yvonne .Het is te zien ,dat jij je goed had voorbereid.Jurgen ,zie ik jou ook eens op een foto?Hoelaat starten jullie s´morgens Half 3 en dan 32 km gelopen .Heel flink !!!
    Wij hadden hier een warme zomerse dag.Hopenlijk krijgen jullie hier ook wat van.
    Morgen maar weer een goede dag.Aad zet hem op !
    Groetjes en liefs van,Anny.

  • 10 April 2013 - 22:56

    Ineke:

    nou aad ik steek nu een kaarsje op voor mooi weer, wil mijn zwager weleens in een yoga broekje zien ,ben vast niet de enige ,yvonne denk dat je dan wel extra op hem moet letten,want met die strakke kuitjes zal hij de nodige aandacht trekken.
    Succes weer met lopen xxxxxxxxxxxxxx

  • 10 April 2013 - 23:44

    Berdy Sweens:

    Hallo die drie,
    nou zijn jullie me net voor,
    zit ik me te bedenken dat ik wel al veel over Yvonne lees en weet dat Aad (hoe herkenbaar) zo af en toe van alles kwijt is maar dat Jurgen niet veel in beeld komt,
    komt daar opeens een mooie foto voor de lens en gaat het inzicht van de dag over Camino Jurgen.
    laat me er dan maar aan toevoegen dat ik uitkijk naar het dagelijks bericht en geniet van de manier van schrijven.
    heel veel succes voor morgen en,
    het is niet zo slecht of het is ergens goed voor.
    lieve groeten, berdy.

  • 11 April 2013 - 01:17

    Trudy Sijbers:

    Jurgen, Yvonne en Aad,

    Sterkte morgen met die pittige route!
    Ben benieuwd naar het verslag.

    Groeten Trudy

  • 11 April 2013 - 07:18

    Lionne :

    Yvonne en Aad, Jurgen
    volg jullie nu al een paar dagen , mooie verhalen ,mooie foto,s geweldig.
    hoop dat de camino jullie geeft waarvoor jullie hem lopen ..
    wens jullie veel zon ,weinig regen en wind
    jullie kunnen het alle drie ,zeker na de wat moeilijke start in het begin..
    veel plezier samen geniet ervan
    groetjes lionne cc


  • 11 April 2013 - 07:44

    Mei:

    Ja, Aad in zo'n strak broekje..... Weet niet hoor; Ineke is in elk geval wel enthousiast..Eerst vandaag maar door het spaanse industriegebied heen. Alweer een aflaat verdiend!
    Lieve groet, mei

  • 11 April 2013 - 11:13

    Kamiel:

    Mooi man, geniet ervan
    K@miel

  • 11 April 2013 - 15:20

    Linnie Uit Uje:

    Een kaarsje voor mooi weer brandt!!!!!! Is het proberen waard om de weergoden goed te stemmen.
    xxx

  • 17 April 2013 - 12:41

    Tante An:

    Hallo Aad, Yvonne & Jurgen,

    Ik volg jullie reis op de computer, heel veel bewondering en wens jullie een goede reis en fijne tocht.
    En ik kijk uit naar jullie volgende verslag.

    Veel liefs
    tante An

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jurgen en Yvonne

El Camino...

Actief sinds 10 Dec. 2011
Verslag gelezen: 1026
Totaal aantal bezoekers 111101

Voorgaande reizen:

01 April 2013 - 06 Mei 2013

El Camino

11 December 2011 - 20 Januari 2012

To the Kiwi's!!!

Landen bezocht: