Hornillos - Castrojeriz - Reisverslag uit Frómista, Spanje van Jurgen en Yvonne Gerwen - WaarBenJij.nu Hornillos - Castrojeriz - Reisverslag uit Frómista, Spanje van Jurgen en Yvonne Gerwen - WaarBenJij.nu

Hornillos - Castrojeriz

Door: Jurgen

Blijf op de hoogte en volg Jurgen en Yvonne

13 April 2013 | Spanje, Frómista

Dag 14...

Goed, vandaag dus de hoogvlakte op. We lopen op ongeveer duizend meter, dus 's morgens is het nog vrij koud. De lucht was echter strakblauw, dus het zou wel goed moeten komen vandaag.

De Spanjaarden hebben een wat vreemde definitie van 'vlakte'. In hun ogen zou de Zevenheuvelenweg ook 'vlak' zijn. Tot zover dus het nut van onze hoogtetraining in Groesbeek... De hele ochtend en een deel van de middag hebben we gelopen over de 'Meseta' en het was prachtig. Het werd steeds warmer en tegen 12.00 uur kon de korte broek uit de tas!

Omstreeks 14.00 uur zijn we aangekomen in Castrojeriz, een flink dorp met een mooi terras in de zon. Daar hebben we dus maar gebruik van gemaakt...

Inzicht van de dag: Als je uren in stilte naast elkaar kunt lopen dan hoor je de mooiste vogels fluiten.

• 13 April 2013 - 19:17

Ma :

Gelukkig even kunnen profiteren van lekkere temperaturen ......op de hoogvlaktes zal dat wel anders zijn
    Daar heeft de wind vrij spel
    maar je hebt weer wat krachtvoer gehad in de vorm van een lekkere biefstuk (loop ze !!)

• 13 April 2013 - 19:20

De Verloren Golfbal:

Hoi Aad Jürgen Yvonne fijn voor jullie een mooi terras. Aad zo als ik jou op de foto heb zien
    zitten is jou buikkkje al een beetje weg.Was die bief met friet of zonder????Wij wensen jullie
    Heeeeel mooi weer en hou je voetjes droog. Gr: Theo en Mia.

• 13 April 2013 - 20:32

Linda:

Wanneer krijgen we Aad in die yoghurtbroek te zien??

• 13 April 2013 - 21:10

Anny Koenen:

Lieve mensen ,ik ga weer verder jullie te schrijven .Allereerst Jurgen ,geweldig dat ik jou nu op de fotozie .Je ziet er geweldig goed uit en dat in je korte broek ,het lijkt wel ZOMER

• 13 April 2013 - 21:23

Anny Koenen:

Wat me
    Ik ga WEER verder .Wat er gebeurde ,weet ik niet ,maar ineens was mijn briefje verdwenen.Aad ,ik ken jou wel niet ,maar je komt goed over op de foto.
    Nu ging weer een stuk tekst weg ,en wel ,dat ik jou Jurgen op de foto heb gezien ,je ziet er geweldig goed uit.Dan maar niet van de meisjes gesproken Die ,met een lekker glaasje wijn in de hand zitten .Dat hebben jullie echt wel verdiend .Vanavond geen kleren drogen .Morgen weer fris en fruitig aan de wandel .
    Een goede en zonnige wandeldag wens ik jullie toe.Groetjes en liefs van,Anny.

• 13 April 2013 - 23:16

Ingrid:

Lekker zonnetje zie ik en hele ontspannen gezichten!!! Mooi zo, succes nog xxx p.s. von; is t stickje te beluisteren op je mp3 speler? Groetjes uit cuijk

• 14 April 2013 - 10:13

Ellen En Ronald:

Fijn dat jullie nu ook eens wat zonnestraaltjes aan het krijgen zijn die hebben jullie ook echt wel verdiend. Geniet ervan, groetjes Ellen en Ronald

• 14 April 2013 - 11:52

Josefien En Jan.:

Ha pelgrimmers,
    Eindelijk dan een beetje beter wer zodat de benen een beetje kunne bruine, en dat is ook beter voor jullie spiertjes. Het ziet er allemaal goed uit en hoor gelukkig niets meer van blaren of pijnlijke knieen.
    Groetjes XX Josefien en Jan

• 14 April 2013 - 13:49

Jan & Anke:

hallo wandelaars!

Nou goed om te lezen dat het blijkbaar allemaal wat leuker aan het worden is (het weer dan)

Veel succes nog de komende dagen en probeer er een beetje van te genieten.

P.s. Hoeveel kilometer hebben jullie er inmiddels opzitten?

Jan & Anke

• 15 April 2013 - 12:17

Henny En Arnold:

Hallo Yvonne, Jurgen en Aad,
    Jullie wandelervaringen blijven ons boeien en jullie waarschijnlijk vermoeien. Wij blijven jullie op afstand volgen en wensen jullie veel succes. Tot de volgende keer.
    Groeten,
    Henny en Arnold