Terradillos de Templarios - Bercianos - Reisverslag uit Bercianos del Real Camino, Spanje van Jurgen en Yvonne Gerwen - WaarBenJij.nu Terradillos de Templarios - Bercianos - Reisverslag uit Bercianos del Real Camino, Spanje van Jurgen en Yvonne Gerwen - WaarBenJij.nu

Terradillos de Templarios - Bercianos

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Jurgen en Yvonne

17 April 2013 | Spanje, Bercianos del Real Camino

Dag 18...

Het was een dag met weinig inspiratie, het lijkt wel alsof we even niet leven in het moment maar allemaal gefocust zijn op de dag van aankomst in Leon. Zin in een stad en even niet alleen maar uitgestorven, verstilde dorpjes van leem met geiten in de tuin. Gelukkig zitten we dankzij de 'rugzakvervoerjongen' wél in een geweldige albergue, met alleen wij met acht personen én een geit in de tuin....

Stiekem zien we onderweg wel steeds meer mensen uitvallen en hebben we zelfs via de tam tam gehoord dat de dag nadat wij vertrokken uit Saint-Jean... in de Pyreneeën men op een alternatieve route die afgeraden werd (en die wij ook genomen hadden) ze met een rescueteam vijf Koreanen hebben moeten redden.... Ook zien we regelmatig kruizen met gedenktekens langs de weg van Peregrino's die daar zijn overleden.

Dus al met al.....

Inzicht van de dag:
Halverwege... en het glas is halfvol!

• 17 April 2013 - 19:51

Janneke:

Dus al met al.... zijn jullie echte kanjers!! 18 dagen gelopen en al halverwege! Heerlijk in de schaduw met je wijntje, ziet er goed uit!! Xxx

• 17 April 2013 - 21:27

Anny Koenen:

Lieve Yvonne ,Jurgen en Aad.
    Wat een landelijke wandelroute hadden jullie vandaag .Jullie zijn toch tenminste een kudde schapen tegengekomen .Was er geen schaapsherder bij?De laatste foto,zie ik jou -----yvonne zitte in de schaduw en met je benen in de zon.Heel verstandig.Jullie hebben daar geslapen?Ziet er rustig en huiselijk uit.Dat zal in Léon wel anders zijn.Dan zetten jullie de bloemetjes buiten .Geniet nog maar van de rust.
    Jullie gaan nu de km aftellen .
    Morgen weer een dag met goed zonnig weer,dat loopt wel prettiger.
    Wens jullie een hele GEZELLIGE en goede Donderdag wandeling toe.
    Groetjes en liefs van,Anny.

• 17 April 2013 - 22:24

Ma:

vol respect wens ik jullie nog veel goed weer en gezondheid en sterkte
    ma

• 17 April 2013 - 23:53

Ingrid:

Nou, jullie doen t SUPER!!! Succes voor morgen en.... op nr de hotelovernachting en rustdag in t wend ! X.

• 18 April 2013 - 08:44

Sabine:

Wow, over de helft!! Kanjers! Op naar relaxdag.....

• 18 April 2013 - 13:38

Sharon:

Ik lag even een paar etappes achter met lezen, maar ben weer helemaal bij!!!

Fijn dat het daar zult lekker weer is en dat het met de lichamelijke gesteldheid van Yvonne ook weer goed lijkt te gaan (of lijkt dat alleen maar zo...)

Jullie kijken vast enorm uit naar jullie rustdag, geniet er maar lekker van! En daarna, weer met frisse moed verder naar Santiago!!!

• 18 April 2013 - 21:16

Masja:

Ik lees iedere dag vol bewondering jullie verhalen...petje af hoor !!!
    Geniet van jullie rustdag en op naar de laatste kilometers !!!!!