Hanmer Springs - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van Jurgen en Yvonne Gerwen - WaarBenJij.nu Hanmer Springs - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van Jurgen en Yvonne Gerwen - WaarBenJij.nu

Hanmer Springs

Door: jurgenenyvonne

Blijf op de hoogte en volg Jurgen en Yvonne

22 December 2011 | Nieuw Zeeland, Hanmer Springs

Dag 9: In stralend weer zijn we vanochtend vertrokken uit Kaikoura. Doel was Hanmer Springs, in het binnenland. Het is een plaatsje waar (weer) een heleboel thermale bronnen zijn… en een golfbaan, want dat was het plan: Yvonne in de baden en de mannen een balletje slaan. Na een ritje van twee uur door de bergen zijn we gearriveerd. Eerst maar even wat boodschappen gedaan en een kampeerplekje gezocht en daarna de plannen ten uitvoer gebracht. De baden bleken helemaal geweldig te zijn, de golfbaan was wat minder uitdagend, maar het uitzicht maakte veel goed.

Verder hebben we er een rustig dagje van gemaakt. Biertje(s), wijntje(s), boekje, verder niks bijzonders. Morgen gaan we naar Diamond Harbour, vlakbij Christchurch, waar we dan eindelijk Geoff ontmoeten…

We zien overigens dat naast dit verslag de lokale temperatuur staat. Die is niet helemaal correct, het is hier zeker 5 graden warmer!!

• 22 December 2011 - 16:28

Ellen Hylkema:

Hallo Aad, Yvonne en Jurgen,
    Wat een leuke reisverhalen hebben jullie geschreven, een genot om deze te lezen.
    En wat een prachtige natuur, emerald lake, de rode krater en de walvissen natuurlijk. Dat heeft bij mij (ik heb ze gespot in Canada) ook zoveel indruk gemaakt en ook bij ons toen dolfijnen bij de walvissen, wat kan de natuur toch indrukwekkend zijn.
    Wens jullie nog heel veel plezier toe, geniet ervan. Groetjes Ellen

• 22 December 2011 - 16:39

Abbykoenen:

Zo´n rustig daagje moet er ook zijn ,Jurgen ,jij hebt tenminste een balletje geslagen .Was het water lekker warm Yvonne?Ik zwem niet meer .!Bijna Kerstmis ,ben benieuwd ,waar jullie dan zullen zijn.
    Groetjes en liefs van,Anny.

• 22 December 2011 - 17:40

Bjorn:

hoi pap en mam ik ben gister met storm in nederland aangekomen even weg van de sneeuw er is 35cm gevallen in stockmatt ik heb net met levi bij oma gegeten. fijne vakantie nog xxx bjorn

• 22 December 2011 - 18:35

Hilda Ten Lohuis:

Hoi Yvonne,
    GAAF!!
    Krijg er al helemaal zin in. Heb je geen fijne reis kunnen wensen dus alsnog: Heel veel plezier!!! Maar zo te zien en te lezen gaat het prima daar!!
    Leuk hoor: ook ik kan nu gaan aftellen...
    Bedankt dat je dit aan mij heb doorgegeven... doeg. Geniet ervan!
    Groetjes, Hilda

• 22 December 2011 - 19:30

De J@gertjes:

Mooie foto's en het is alsof we erbij zijn, maar dan net niet zeg maar!!!!!
    Hier is alles goed en volgen jullie via internet wat er in Europa - Holland - Ajax-AZ gebeurt?
    Groeten wikstr@@t

• 22 December 2011 - 19:56

Janneke:

Zoals je ziet heb ik het doorgegeven aan Hilde, ze was toevallig vandaag ook aan het werk. In gedachten zie ik jullie rijden in die mooie camper, genietend van de overweldigende natuur. En lekker relaxen 's avonds met een biertje/wijntje en waarschijnlijk een digitaal boekje.....
    Ik blijf met jullie "meereizen". Veel plezier op jullie prachtige avontuur!!!