Merry Christmas!!! - Reisverslag uit Diamond Harbour, Nieuw Zeeland van Jurgen en Yvonne Gerwen - WaarBenJij.nu Merry Christmas!!! - Reisverslag uit Diamond Harbour, Nieuw Zeeland van Jurgen en Yvonne Gerwen - WaarBenJij.nu

Merry Christmas!!!

Door: jurgenenyvonne

Blijf op de hoogte en volg Jurgen en Yvonne

25 December 2011 | Nieuw Zeeland, Diamond Harbour

***

• 25 December 2011 - 09:13

Familie Vrenken:

Jullie ook hele fijne feestdagen!! en een gooie roetsch in 2012!

Babs, Luc, Max & Sofie

• 25 December 2011 - 10:05

Wick, Sandra En Kids:

Hoi hoi,
    Hele fijne en speciale kerstdagen gewenst voor jullie!!! Wat een mooie verhalen en foto's, erg leuk om jullie te volgen.
    Hier hebben we een verdrietige week achter de rug. Ome Albert (Bart vd Wijst) is, tijdens het ophalen van het oud papier in o'peel, achter van de wagen afgevallen en is helaas overleden. 71 jaar. Waarschijnlijk is hij gelanceerd doordat de wagen over een drempel in de koolmeesstraat reed.
    Wij wensen jullie nog heel veel plezier met de camper en geniet ervan!!!
    Dikke kus van Wick, Sandra en kids.

• 25 December 2011 - 10:21

Janneke:

Tsjaaa, alweer sprakeloos, een zonnige kerstmuts, geweldig!!! Aan de foto's is goed te zien hoe jullie aan het genieten zijn, super dat we jullie kunnen volgen. Nog een fijne 2e kerstdag gewenst!! Xxx

• 25 December 2011 - 10:48

Janneke H:

Hoi hoi, even snel een kerstgroet van je werkende collega's!!
    Wat leuk om jullie zo te kunnen volgen. Zo voel ik toch een beetje die warme zonnestralen! Heel veel plezier nog en een hele fijne kerst.
    Veel liefs,
    Janneke

• 25 December 2011 - 10:53

Aart:

Wat een cocosnotengevoel breng je op ons over,enige jalouzie is mij niet vreemd,geniet met duizenden teugen

dikke kus Arturo

• 25 December 2011 - 11:36

Linda:

Same 2U!!!

• 25 December 2011 - 14:52

Jan&Josefien Loock:

Hallo Yvonne,Jurgen en Aad,

Wij wensen jullie vanuit Nederland zalig kerstfeest!
    Wat een prachtige foto's, geniet ervan.

Liefs Jan en Josefien en kinderen

• 25 December 2011 - 20:05

Herman:

We genieten van de verslagen. De foto's tonen ons het best het landschap maar vooral jullie stemmingen en belevenissen. Heerlijk. Wij wensen jullie ook een fijn Kerstfeest, een gezellige jaarwisseling en heel voorspoedig 2012.

• 26 December 2011 - 08:57

Carla:

Kerst in Nederland is vooral druilerig...maar de vogeljes in de mooiste kerstboom ooit geven wel het kerstgevoel!
    Knuffels voor jullie van ons!!

• 26 December 2011 - 12:03

Sanne Verzijlenberg:

Hoi
    jullie ook fijne dagen!
    Ik ben echt super jaloers op jullie als ik al die verhalen lees en foto's zie.
    willen jullie de groeten aan geoff en wendy doen. En veel plezier nog de komende dagen gaat zeker weten mooi worden.
    doei sanne

• 26 December 2011 - 12:53

Elke:

Voor jullie ook Merry Christmas!!!
    (beetje laat, maar niet minder gemeend!!!)

• 27 December 2011 - 13:21

Mary Ann:

Zo ben er even? voor gaan zitten en ben helemaal bij gelezen en gekeken nu. Wat een geweldig verslag en foto's. Heb helemaal het gevoel het mee te beleven.
    Wij wensen jullie nog heel veel kijk, wandel en plezier. Alvast een goed uiteinde en hoop nog meer van jullie te lezen en te zien.
    Groetjes Ton en Mary Ann

• 27 December 2011 - 18:50

Ellen En Ronald:

Lieve Aad, Jurgen en Yvonne,
    De Kerstdagen zijn al voorbij, wat heerlijk om te lezen dat jullie het zo geweldig naar de zin hebben.
    We wensen jullie een goede roetsch toe, geniet ervan.
    veel liefs
    Ellen en Ronald

• 27 December 2011 - 20:57

Sharon:

Hahaha, echt iets voor jullie deze foto!

Omdat de kerst inmiddels voorbij is, wens ik jullie alvast een fijne jaarwisseling en een fantastisch 2012!

Groetjes, Sharon

• 27 December 2011 - 22:58

Sil En Ingrid:

Hallo geluksvogels: fijne kerstdagen gehad in de zon?? Super-super mooi, jullie foto's en verslagen. Wat een reis!!
    tip: op weg naar Frans Jozef-gletsjer, zie je de "Ben Moore"-stuwdam, daar kun je een voettocht maken. Is heel erg de moeite waard!! xxx geniet ze nog! Wij gaan morgen wel weer werken...

• 28 December 2011 - 12:11

Marja:

Prachtige natuur, onvergetelijke indrukken, hertebief, tarbot, lieve vrienden,regen, zon, aardbeving, jullie worden échte Hemingway's.Heerlijk om te lezen en een beetje mee te mogen reizen met jullie! Fijne jaarwisseling en lieve groeten voor Aad en Geoff. Knuffel Marja