Queenstown - Oudejaarsavond - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Jurgen en Yvonne Gerwen - WaarBenJij.nu Queenstown - Oudejaarsavond - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Jurgen en Yvonne Gerwen - WaarBenJij.nu

Queenstown - Oudejaarsavond

Door: jurgenenyvonne

Blijf op de hoogte en volg Jurgen en Yvonne

01 Januari 2012 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Oudejaarsavond… Wat vreemd dat wij al in het nieuwe jaar zitten en jullie nog niet. Gelukkig Nieuwjaar allemaal en dat het jullie allemaal maar goed mag gaan in 2012!

Het was wel een goede keuze om juist met deze dagen in Queenstown in te zijn. Het schijnt dat er ruim vier miljoen mensen in Nieuw-Zeeland wonen; daarvan was ongeveer de helft deze oudejaarsnacht in Queenstown, plus nog wat toeristen. Wat een mensenmassa, maar heel gezellig. Overal muziek en iedereen is buiten. Is natuurlijk ook wel normaal, het is hier ’s nachts op het moment nog steeds boven de 20 graden!
Het vuurwerk was geweldig en daarna hebben we maar besloten om het feest voor gezien te houden.

Morgen gaan we weer verder, richting Invercargill.

• 31 December 2011 - 12:28

Daniëlle:

HAPPY NEWYEAR!!

Groetjes van je hardwerkende collega's Janneke, Marja, Esther, Eva, Lisanne en Daniëlle

• 31 December 2011 - 13:04

Natalie:

Gelukkig Nieuwjaar!!!!
    Tja bij jullie al een beetje eerder, maar het knalt bij ons ook al goed.
    Een goed, gelukkig en liefdevol 2012.
    Dikke knuffel van mij.

• 31 December 2011 - 13:16

Tonny :

Gelukkig zit er weer regelmaat in jullie verslagjes. Toen jullie even niet " online" waren miste ik dat wel. Zat ik aan mijn bakkie koffie zonder leesvoer :-)

Ik wens jullie een heel goed 2012 en dat het maar een mooi jaar mag worden, een jaar zoals deze vakantie.
    X

• 31 December 2011 - 13:37

Jan & Anke:

HAPPY NEWYEAR :-)

De allerbeste wensen voor jullie samen en natuurlijk Aad

• 31 December 2011 - 13:55

Janneke:

GENIETEN, GEZONDHEID, GELUK, GEZELLIGHEID, LIEFDE, VRIENDSCHAP etc. wens ik jullie voor het nieuwe jaar.
    Echt fijn om telkens weer jullie foto's te zien, hierdoor zijn jullie toch dichtbij. Blijf vooral zo doorgaan met jullie verhalen en foto's en ik kan vanuit Nederland nu nog zeggen; tot volgend jaar!!!!
    Xxx

• 31 December 2011 - 14:20

Annykoenen:

Dat was een drukte van jewelste daar bij jullie op Oudejaarsnacht.Je kon over de mensenhoofden lopen.!Wij krijgen onze oudejaarsavond nog .Tom en ik blijven rustig thuis met oliebollen en appelflappen .Hier gekocht.Ik wens jullie een heel goed 2012 toe en nog een prettige voortzetting van jullie geweldige reis.Bedankt voor de foto´s .Zo reis ik een beetje met jullie mee.Jeuken je voeten niet meer Yvonne?
    Veel plezier en tot morgen .
    Groetjes en liefs van,Anny.

• 31 December 2011 - 14:45

Elke:

HAPPY NEW YEAR!!!
    Staat je goed, dat shirtje! En het ziet er allemaal erg gezellig uit daaro!
    Over 8 uurtjes is het hier bijna zover! Op naar 2012!

• 31 December 2011 - 14:55

Herman:

Wij hebben hier nog 9 uur in 2011 tegoed. Jullie zijn daar in Queensland het jaar 2012 al urenlang warm en feestelijk te vieren. Proost!

• 31 December 2011 - 16:00

Hilda Ten Lohuis:

Gelukkig Nieuwjaar!
    Ik volg jullie nog steeds. Schitterend wat jullie allemaal zien en doen.
    Alleen dat bungee jumpen, daar moeten wij nog HEEl hard over nadenken. Erg stoer hoor!
    Geniet ervan...
    Groetjes van Hilda

• 31 December 2011 - 17:00

Frans & Dini :

Jurgen & Yvonne,
    Wij wensen jullie,
    365 nieuwe dagen om te dromen
    te gaan en te komen
    te ontvangen en te geven
    gelukkig en gezond te leven
    tot horens met groeten
    la brasserie

• 31 December 2011 - 17:11

Jan En Josefien:

Gelukkig nieuwjaar en alle goeds voor 2012.
    Geniet er van, dat doen wij van jullie reisverslagen en de mooie foto's.

• 31 December 2011 - 17:36

Oom Jan Tante Nelly.:

Beste Jurgen und Yvonne. Wir wunschen euch einen guten Rutsch ins neue Jahr!!! Dus ..............
    gelukkig Nieuw Zeeland pardon nieuw jaar vanuit ons Uje. Wij wachten nog op de klok van 24.00 uur.

• 31 December 2011 - 17:40

Sharon:

Erg vreemd dat jullie al een paar uur in 2012 zitten en het bij ons nog even duurt...
    Voor jullie ook een heel gelukkig 2012 gewenst en nog enorm veel reisplezier.
    Australië stond nog op onze wishlist, maar door jullie verhalen is dit veranderd in Nieuw Zeeland, wat een prachtig land zeg!

Knuffel van Sharon
    (en ook van Harm en Mads natuurlijk)

• 01 Januari 2012 - 10:59

Ineke:

Jullie zijn het jaar al goed begonnen,wat kan ik jullie toewensen.......gewoon lekker doorgaan zo ,en wij genieten met jullie mee. xx arien en ineke

• 01 Januari 2012 - 11:13

SteinInezJohnSabine :

WOW, wij hebben een weekje jullie verslagen gemist vanwege onze vakantie, maar wat een avontuur!!! Genieten genieten!! Ook van ons het allerbeste voor een goed 2012!! Jullie foto's en verhalen lezende, kan het niet meer stuk!!
    Groetjes John, Sabine, Stein & Inez
    P.S. Stein mist de worstenbroodjes...

• 01 Januari 2012 - 15:42

Linda:

Ook voor jullie de allerbeste wensen voor 2012!!!

• 01 Januari 2012 - 17:31

Kamiel En Aanhang:

Goed nieuwjaar en veel sportieve bewegingen toegewenst in 2012. Ontdek en geniet verder!!
    Groet,
    Wikkestr@@t 1@